SEO Company Praha 1

Firemní blog

Chceme se s vámi podělit o firemních inovacích, moderních trendech a našich zkušenostech z oblasti podnikání a marketingu

Máte vlastní blog a nevíte o čem psát? Jak se píše blog a proč firmy mají mít založený na svých webech firemní blog

Chcete založit blog? V tomto článku poradíme jak na blog od založení přes blogování a správu. 

Mnoho podnikatelů neví, jaké výhody firemní blog přináší, a proto raději investují do klasické inzerce. Firemní blog je ovšem levná a nejméně konkurenční varianta. Vybírat prodejní kanál byste měli podle toho co je vaším cílem. Pokud chcete rychle prodávat pak blog nebude vhodným nástrojem jak toho docílit.

Firemní blog má nespočetně mnoho výhod.  Firemní blog by tedy měl být součástí každé webové stránky. Můžete na něm poskytnou kvalifikované poradenství a zvýšit tak svou reputaci v oboru. Blog přináší spoustu výhod, ale jde o dlouhodobou, strategickou a soustavnou práci.Máte již vlastní blog a nevíte o čem psát? Ještě nemáte vlastní blog protože nevíte o čem psát? 


Návod jak založit vlastní firemní blog

Blog lze vytvořit pomocí speciální blogové platformy, která je zdarma a při vytváření blogu ušetří spoustu práce. Velkou nevýhodou tohoto řešení však je, že nenabízí způsob, jak si založit blog s vlastní doménou.

Proč firmy mají mít založený na svých webech s vlastní doménou firemní blog? Firemní blog může mít na vlastních webových stránkách jakákoliv společnost nebo podnikatel. Firemní blog na vlastních stránkách je více profesionální a provázaný s vaší firmou. 


 Poradíme,jak založit a vytvořit blog
Poradíme,jak založit a vytvořit blog
 

Jak se píše blog?

Blog je text, který má za úkol podpořit prodej a co nejlépe popsat hlavní výhody výrobku či služeb, které nabízíte. Copywriter se tak musí poprat nejen s klíčovými slovy, ale s veškerými technickými i odbornými výrazy a dát dohromady čtivý a obsahově vyspělý text, který zaujme a vystihne nejdůležitější aspekty Vaší nabídky. Každý bloger by měl mít psaní v krvi. Někdy je psaní boj. Zvláště tehdy, když člověk neví, o čem přesně chce psát. Nejdřív si tedy rozmyslete o čem váš blog bude. Firemní blog by lidem měl pomáhat zodpovídat dotazy a řešit jejich problémy. Součástí příspěvků na blogu by měly být také fotografie a obrázky.

Psát blog není tak těžké, jak se na první pohled může zdát. Pokud však nemáte čas nebo psaní v krvi můžete se obrátit na nás. Dobrý SEO copywriter vám pomůže komunikovat vaše hodnoty, názory nebo styl. Svěřte se do našich rukou a zajistíme, aby váš firemní blog byl jedinečný v online světě. Nastavíme správné parametry pro vyhledávače tak, aby si vás našli noví zákazníci, pohlídáme obsah webové stránky, aby se na něj vaši klienti opakovaně vraceli.

Vaše firemní webová stránka by měla mít svůj blog přímo na firemním webu. Správná URL adresa je například www.primedia.cz/blog/. Subdomény mají totiž horší rank než podadresáře. Aby měl firemní web nebo e-shop dobré pozice ve vyhledávačích, musí být váš blog efektivní v SEO. A aby byl váš blog efektivní v SEO, musíte mít nejdříve vypracovanou analýzu klíčových slov. Vyhledávače jsou čím dál chytřejší a umí poznat, že se zkrátka příliš snažíte. 

Blog je také nutno udržovat a články psát pravidelně každý týden. Pokud na to nemáte dostatek času a sil, pověřte tvorbou blogu reklamní agenturu. Ovšem i agentura pro svou práci bude potřebovat vaši aktivní účast a vězte, že čím víc toho od vás bude chtít, tím líp pro vás.

O čem psát blog?

Často je vlastní blog součástí firemního e-shopu, kde funguje jako platforma pro sdílení důležitých informací a komunikaci s uživateli. Dokáže také informovat o značce, o profesionálních znalostech prodávajího a dokáže poradit což vaši zákaznící ocení nejvíc. Díky vlastnímu blogu získáte kvalitní a originální obsah pro sociální sítě či newsletter, který se bude šířit sám. Nechte si od nás napsat blog, české nebo cizojazyčné texty s ohledem na SEO webu, PR články, tiskovou zprávu, newsletter nebo příspěvek na sociální sítě. 

 

Ads manager, SEO a PPC specialista na nastavení PPc reklamy, Správa PPC kampaně, Facebook ads, Google Ad words, Sklik a další vysvětlí v následujícím článku co to je PPC reklama.

Jeden z nejjednodušších způsobů linkbuildingu, čili budování zpětných odkazů, je výměna odkazů. To, že budete mít odkaz na stránkách s BadRankem, vám neuškodí, protože by to byl jednoduchý způsob, jak poškodit konkurenci. Ale pokud na své stránky umístíte odkazy z webů, které jsou ohodnoceny BadRankem, část tohoto ranku získá váš web. Vyhledávače...

Nezaměstnanost je ekonomickým problémem. A to nejen pro zaměstnance, ale i pro samotné podniky. Jak tuto situaci řešit?

Optimalizace SEO Webu Primedia 2021