SEO Analýza a návrh klíčových slov pro Google

Co jsou klíčová slova a jak je používáme v SEO?
Klíčová slova použitá na webových stránkách pomáhají vyhledávačům určit, které stránky jsou nejrelevantnější pro zobrazení ve výsledcích. Pokud se snažíme v SEO optimalizovat nějakou webovou stránku na klíčové slovo nebo klíčovou frázi, tak bychom jej měli používat také v URL, titulku, nadpisech, obsahu textu na webu, obrázků (alternativního popisku + titulku + názvu souboru), popisku stránky a zpětných odkazů, které míří na danou stránku. Snažíme se tak vyhledávačům jasně pomoci s určením hlavního tématu dané vstupní stránky.
Proc je důležitá SEO analýza?
SEO Analýza klíčových slov je základním stavebním kamenem pro tvorbu webových textů a tedy struktury webu i placených reklam. Rozlišujeme klíčová slova pro organickou i placenou strategii. Klíčová slova pro Google, App Store, Facebook, Google, Seznam, Amazon. Cena se většinou stanovuje pro každý kanál zvlášt'.
Seo analýza je tedy základní krok k tvorbě textů a optimalizaci webu z hlediska obsahu. Mnoho klientů k nám přichází s tím, že mají vypracované analýzy klíčových slov nebo nevědí co zlepšit, protože něco nefunguje, ale nevědí co. Bud' mají vysokou organickou návštěvnost, ale nízké tržby nebo nemají organickou návštěvnost žádnou a chtěli by ji mít.
SEO Analýza klíčových slov může být pro začátečníky velmi matoucí, proto pokud nemáte zkušenosti je vhodnější oslovit odborníka a získat návrh klíčových slov. Bohužel již dávno neplatí fakt, že jednoslovná slova jsou vhodným klíčovým slovem, protože konkurence neustále roste a tak se není čemu divit, že k nám přicházeji klienti s hotovou analýzou klíčových slov, která nikdy neviděla svoje předchůdce analýzu konkurence a analýzu potenciálu klíčových slov.
Bohužel i expert na SEO dokáže udělat návrh klíčových slov bez toho, aby se na na klienta podíval z více perspektiv a vysvětlil mu jak fungují algoritmy. Vzhledem k tomu jak Google mění algoritmy dnes již neplatí, že vyhledávač vás zobrazí jen na přesné klíčové slovo. takto to bylo dříve, ale dnes už to tak zcela není.
Google vás totiž dokáže zobrazit na zcela jiné klíčové slovo pokud se mu váš obsah bude zdát dostatečně relevantní. Takže se vám může stát, že pokud vaše klíčové slovo je plánovač tras pěšky a nabízíte relevantní obsah na téma mapy začnete se zobrazovat na vyhledávací dotaz mapy pěší trasy.
Mnoho klientů k nám chybně přichází s tím, že chtějí používat v textech překlepy anebo si tvrdě stojí za přesným výrazem klíčového slova- zbytečně. Pokud nevíte, která klíčová slova by byla vhodná, nechte to na nás. Vypracujeme Vám analýzu klíčových slov.
Dokážeme vypracovat návrh klíčových slov pro Seznam, Bing, Amazon, Ebay, Appstore, Facebook, Twitter, Youtube a mnohá další. Zjistíme klíčová slova pro Google a vypracujeme návrh klíčových slov i pro ostatní vyhledávače. Analýza webu zjistí zda vaše současná klíčová slova mají efekt. Výběr samotných slov je potom na vzájemné konzultaci.
Jak postupujeme při analýze klíčových slov?
- Zjistíme rozsah a důležitost Vámi nabízených služeb nebo produktů.
- Zjistíme, které klíčová slova zadávají lidé do vyhledávačů.
- Zjistíme aktuální hledanost klíčových mutací a Vaši aktuální pozici ve vyhledávači
Kolik stojí analýza pro SEO?
Ceny se odvíjí od počtu hodin, kanálu a náročnosti. Klíčová slova roztřídíme do logických skupin a přiřadíme jim konkrétní vstupní stránku. Rámcově účtujeme za analýzu klíčových od 1.000 Kč/hod. Cena analýzy klíčových slov s analýzami konkurence a obsahu webu stojí od 10000 Kč pokud se jedná o malý web.
Kolik stojí analýza pro placené kampaně?
Návrh klíčových slov, která roztřídíme do logických skupin a jejich dalších podskupin nabízíme od 500 slov za cenu 10000kč. Zákazníkům, kteří potřebují velké objemy klíčových slov nabízíme množstevní slevy.
Návrh klíčových slov
Po analýze klíčových slov je dalším krokem je příprava klíčových slov, která chceme ocenit či aktualizovat. Tomu říkáme návrh klíčových slov. Tento seznam klíčových slov si připravíme a pošleme vám ho k odsouhlasení. Pokud jej schválíte je analýza klíčových slov hotová a můžeme přejít k optimalizaci webu.
Součástí návrhu a analýzy klíčových slov pro SEO je:
- analýza obsahu webu
- zjistíme, která slova hledá vaše publikum
- analyzujeme konkurenty
- návrhy souvisejících long tailových klíčových slov
- formulování obsahové strategie
- identifikace obsahových témat
- vytvoření instrukcí pro tvorbu obsahu
- napsání textů (za příplatek)
- pomůžeme navrhnout či upravit strukturu webu, upravit titulky a metadata, upravit textový obsah webu.
- odhalíme geograficky lokalizované fráze (zahraniční seo)
- ohodnotíme hledanost, konkurenčnost, trendy, relevanci, důležitost a aktuáloní pozice vašich slov ve vyhledávačích.

Analýza webu
Analýza webu je odborné prozkoumání vašich současných webových stránek a hledání jejich slabých míst. Proto první krok při optimalizaci webu, je provedení analýzy webu. Aby web mohl vystoupat na horní pozice vyhledávačů, neměl by mít chyby. Naše analýza webu najde všechny slabiny vašeho webu. Odhalíme technické a bezpečností problémy, zjistíme, co vadí vyhledávačům a navrhneme plán optimalizace. Podívejte se jak vám může audit webu či eshopu pomoci.