SEO Konzultant -expert na klíčová slova 

01.10.2021


Profesionální SEO Konzultant radí jak na klíčová slova

Analýza na klíčová slova a zejména hodnocení klíčových slov je pravděpodobně nejdůležitější součástí vaší SEO strategie. Proč? Je to snadné. Pokud vaše klíčová slova nejsou vybrána optimálně, veškerá práce, která na nich staví, je na nic. Intuitivně určit klíčové slovo z hlavy je často jistý způsob, jak selhat. Seo Konzultant je jistě dobrá volba, protože existuje příliš mnoho faktorů, než aby bylo možné je vyřešit náhodnou myšlenkou. Proto vám při analýze klíčových slov nebo hodnocení klíčových slov doporučujeme postupovat strukturovaným a systematickým způsobem. Na internetu najdete spoustu dobrého obsahu na důležité téma výzkumu klíčových slov. Většinou chybí hodnocení klíčových slov. Nenajdete tam nic užitečného, ​​a proto budu této oblasti v tomto příspěvku věnovat zvláštní pozornost. 

Analýza klíčových slov se zabývá shromažďováním pro vás relevantních hledaných výrazů, které uživatel používá k vyhledávání informací na webu. Přitom se v souladu s osvědčenými pracovními kroky hledají přesně ta klíčová slova, která spojí vaše cíle a vhodná skrytá nebo vědomá přání hledajícího. Dobrou zprávou je, že existuje mnoho možností pro vyhledávací dotazy. Úkolem je najít přesně ty, kteří kombinují optimální poměr úsilí a užitku. Hledaný výraz by měl: mít co nejmenší konkurenci, nejvyšší možný objem vyhledávání, přispívat k cílům webu.Nalezení vhodných hledaných výrazů je bezpochyby jedním z naprosto nejdůležitějších kroků pro optimalizaci vašeho webu pro vyhledávače. Použití suboptimálních vyhledávacích frází činí všechny vaše následné snahy o SEO bezcennými, například proto, že si vybíráte výrazy, které jsou pro vaši firmu irelevantní nebo které mají jednoduše nízký objem vyhledávání nebo pro které se nemůžete zařadit, protože konkurence je velmi silná. Výzkum klíčových slov je o shromáždění co nejvíce hledaných výrazů a frází, které obsahuje tolik, kolik by pro vás mohlo být relevantních. Tento krok není o zpochybňování termínů, ale spíše o nalezení co nejvíce tematicky vhodných výrazů. Tento krok zpracováváme v různých fázích. Ukážeme vám kroky, se kterými máme dobré zkušenosti.

Klíčová slova pro SEO

Prvním Cílem SEO konzultanta je najít pro analýzu klíčových slov co nejvíce klíčových slov, která by vaši potenciální zákazníci na Googlu mohli použít. Jde o to, v tuto chvíli nekritizovat žádné nápady, jen z nich dát dohromady co nejvíce slov. Svůj seznam můžete začít zcela sami.


Jaké produkty, služby nebo nabídky uvádíte na trh a kde ?

Pokud jste zubní lékař v Praze, váš seznam může obsahovat následující: zubař, dentální hygiena, dětský zubař, odstranění zubů moudrosti. Pravděpodobně bych jako Váš SEO konzultant zahrnul "Praha" v souvislosti s mnoha z těchto termínů a případně bych zahrnoval také jiné tvary jako "v Praze" sousedství nebo jednotlivé čtvrti (Vinohrady,Krč), ve kterých se praxe nachází. Možná se něčím odlišujete od konkurence, proto je vhodné najít i slova, která nejvíce specifikují vaše služby a odlišujíc vás od konkurence.


Která klíčová slova popisují problémy vašich potenciálních zákazníků?

Mnoho lidí je fixováno na svou aktuální situaci. Předtím jste hledali klíčová slova, která se točí kolem vás a vašich nabídek. Nyní je čas projít se v kůži vašich klientů. Jaké problémy mají vaši zákazníci, než s nimi začnete pracovat? Nejprve se zamyslete nad svou aktuální zákaznickou základnou. S jakými problémy se potýkali, když poprvé prošli vašimi dveřmi? Jak byste popsal jejich problémy? Další perspektiva: klíčová slova pro řešení a výhody. Někdo hledá problémy, jiný řešení. I těmto lidem chceme pomoci. Jaká jsou skutečná nebo vnímaná řešení, výhody nebo pozitivní výsledky, které vaši zákazníci získají ze spolupráce s vámi? Ať už jde o "bělejší zuby" nebo "efektivnější hubnutí", mnoho lidí hledá požadovaný výsledek.Lidé, kteří hledají určité vlastnosti, jsou často připraveni provést nákup a jsou to lidé, se kterými se můžete prezentovat. V jedné ruce máte myš a ve druhé peněženku. Vytvořte si seznam všech funkcí, které nabízíte, ať už jde o "vip" nebo "all inclusive".


Určitě bychom také nezahrnovali názvy konkurenčních značek. Existuje však několik způsobů, jak mohou vaši potenciální zákazníci své problémy vyřešit. Představte si seznam všech způsobů, jak se lidé mohou dostat ze své aktuální situace, aniž by se do toho zapojili. Osobní trenéři by mohli přijít o své podnikání na "běžících pásech", obchody s kostýmy o "obchody se šetrností" a trenéři psů o "neviditelné ploty". Smíchejte hledané výrazy s  modifikátory. Při procházení těmito různými úhly pohledu jste pravděpodobně již použili některé modifikátory, které lépe definují vaši nabídku. Pro většinu podnikatelů bude téměř nemožné získat dobré hodnocení za běžných výrazů, jako je "cestování", "dermatolog" nebo "kreditní karta". Abyste se mohli objevit na první stránce Google, budete muset ustoupit do výklenku. Jistě, bude existovat zlomek vyhledávání "SEO specialista Praha vhodný pro eshopy" ve srovnání s "SEO Konzultant Praha", ale tato vyhledávání budou mnohem relevantnější, a proto mají vysokou pravděpodobnost konverze. Chcete-li najít  a využít tyto modifikátory zkuste zahrnout Místo (město, stát nebo sousedství) Věk (dítě, dospělý, senior), Cenový bod (výhodný, střední třída, luxus).......

Google se snaží nabídnout uživatelům co nejlepší uživatelské prostředí. Pro konkrétní vyhledávací dotaz je definován jeden a pouze jeden záměr hledání. Výsledky zobrazené pro dotaz splňují tento jeden záměr hledání. Pokud váš obsah neodpovídá záměru vyhledávání, nebudete s ním moci pro tento dotaz zařadit. Ne proto, že by byl váš obsah špatný, ale jednoduše proto, že vaše odpověď neodpovídá otázce. Zde je příklad: Můj zákazník prodává průmyslové vybavení pro ultrazvukové čištění částí hodinek. Hledací dotaz Ultrazvukové čisticí hodinky Průmysl uvádí ultrazvuková čisticí zařízení pro domácí použití. Zde se záměr hledání a záměr mého zákazníka neshodují, což znamená, že hledaný výraz je pro náš účel nevhodný. Toto určení lze provést s jistotou pouze tehdy, pokud je na první stránce s výsledky Google zkontrolováno, zda se zde zobrazují záznamy. Pokud většina zobrazených výsledků neodpovídá vašemu obsahu, hledaný výraz pro vás není vhodný.


Klíčová slova a jejich využití 

Pomocí mapování klíčových slov nyní vytvoří Seo Konzultant Praha plán, ve kterém popíše, jak chcete klíčová slova používat. 


Rozlišujeme dva případy využití klíčových slov:

Přiřazení klíčových slov pro stávající obsah

V takovém případě můžete použít vyhledávací dotazy pro stávající obsah. Chcete -li to provést, musíte přizpůsobit a optimalizovat obsah tak, aby s novým hledaným výrazem získal požadované umístění. Ujistěte se, že na existující stránku používáte pouze jedno klíčové slovo.


Nový vývoj obsahu pro klíčová slova

Pro tato klíčová slova zatím neexistuje žádný vhodný obsah. K tomu nyní vytvoříte plán, ve kterém budou popsány a naplánovány vaše budoucí příspěvky a obsah společně s vašimi klíčovými slovy. Výběr klíčových slov je jedním z nejdůležitějších prvků optimalizace pro vyhledávače. Pokud tento základ nebude implementován úhledně a přesně, bude zničeno veškeré vaše úsilí v oblasti SEO. Můžete získat nástroje k vývoji efektivní strategie klíčových slov sami, nebo si můžete najmout specialistu- SEO konzultanta, jako jsme my.

Primedia.cz | Prime Enterprises Media s.r.o. Expert na klíčová slova v Praze. Seo Konzultant Praha v oblasti SEO a online marketingu.