Globální SEO- optimalizace mezinárodních stránek pro zahraniční vyhledávače a budování značky
GLOBÁLNÍ SEO STRATEGIE
Pokud plánujete vstup na zahraniční trh, rádi vám pomůžeme s optimalizací pro vyhledávače se kterou se zabýváme již několik let. Mezinárodní SEO je proces optimalizace webu s cílem jeho zviditelnění v zahraničních vyhledávačích. Zahraniční SEO se od klasického SEO trochu liší.
Globální SEO je jedním z nejúčinnějších nástrojů pro rozvoj podnikání pro jakoukoli značku nebo společnost působící po celém světě a uspokojuje zákazníky, kteří mluví různými jazyky a žijí v různých zeměpisných a časových pásmech.Pokud máte e-shop a chystáte se expandovat na zahraniční trh, pak se SEO pro zahraničí nevyhnete. Dnes je několikajazyčný web naprosto běžnou záležitostí i pro firemní stránky.
Implementace mezinárodního SEO vyžaduje zohlednění řady kulturních, politických a tradičních citlivostí globálního publika. Za 10 let působení v digitálním prostoru v USA, Německu, Spojených arabských emirátech jsme nasbírali obrovské množství zkušeností, znalostí a odborných znalostí o tom, jak nejlépe dělat zahraniční SEO s cílem úspěšně cílit na zákazníky po celém světě.
STRUKTURY URL PRO MEZINÁRODNÍ STRÁNKY
Název domény podle země použitý na obchodním webu pomáhá odlišit cílovou komunitu podnikání. Globální SEO se týká jazyka, kultury a atributů, které budou pravděpodobně faktorem ovlivňujícím nebo přitahujícím uživatele nebo zákazníky.
OBSAH, KTERÝ CÍLÍ NA GLOBÁLNÍ TRH
Prostřednictvím globální SEO strategie - optimalizace webových stránek s kreativním obsahem, který je v souladu s kulturou, stylem, preferencemi, vkusem a dalšími zákazníky nebo uživateli, udržuje mezinárodní SEO podnikání na vyšší pozici. Přilákání více zákazníků z mezinárodního trhu je díky obsahu založenému na SEO snazší. Společně se zákazníky definujeme hlavní prodejní argumenty a následně napíšeme čtivé a přesvědčivé texty, respektující zásady SEO. Klientům pomáhá také kvalitní linkbuilding.
Jak může vaše podnikání pokrýt globální trh?
Optimalizujte svůj obchodní web pomocí globálního SEO a sledujte růst! Primedia Google Partner SEO agentura se sídlem v Praze a v Dubaji, nabízí mezinárodní SEO a další služby digitálního marketingu v USA, Evropě, Dubaji, Abu Dhabi i Sharjah.
Naši SEO experti poskytují komplexní mezinárodní SEO služby, které by mohly vaši firmu posunout výše ve viditelnosti vyhledávání zemí, které preferujete. Struktura webových stránek, globální průzkum trhu, strategie cílení a logistika mezinárodního obchodu jsou součástí mezinárodního kontrolního seznamu SEO. Statistiky trhu, strategická implementace a proaktivní přístup nám pomáhají vytvářet webové stránky tak, aby cílily na globální publikum a přitom zohledňovaly každý pohled SEO.
Tvrdá konkurence
Mezinárodní SEO v anglickém jazyce je vysoce konkurenční a proto se SEO strategie dělá jinak. Čím konkurence schopnější jsou vaše cílová klíčová slova, tím více práce SEO bude vyžadovat, aby se váš web dostal na první stránku.
Jedním z nejčastějších důvodů, proč se webům nedaří hodnocení, je to, že cílí na klíčová slova pro vyhledávání s obrovskou konkurencí. Čím tvrdší konkurence, tím silnější musí být váš web, aby se umístil na první stránce.
Klíčové slovo jako "kreditní karty" je vysoce konkurenční, přičemž první stránce dominují zavedené, oblíbené webové stránky s tisíci příchozích odkazů. I když jste se dostali s webem na dobrou pozici naznamená to že tam zůstanete. Algoritmy Google se mění, stejně jako trh a vyhledávací dotazy.
Dramatický pokles hodnocení Google může být způsoben mnoha faktory, jako jsou například změny obsahu, aktualizace algoritmu, technické problémy, vylepšení provedená konkurenty, změny rozložení SERP a pokuta Google.
Budování značky
Budování značky je v digitálním světě důležitější než by se mohlo zdát. Strategie digitálních kampaní musí jasně definovat cestu a značka je základ. Může vám hodně pomoci a urychlit váš růst, ale může být také překážkou, například při expanzi.
Pokud máte název a doménu, která je názvem kategorie, jako například: "levné boty", ", nebo "dámský parfém", tak to pro vás znamená limity na rozvoj produktového portfolia a bude těžko pochopitelné, proč prodáváte i jiný sortiment než boty nebo parfémy. Také máte zavřené dveře na zahraniční trhy, neboť u nich nejste většinou vyslovitelný.
Výběr strategie není vůbec jednoduchý a musí vycházet z cílů a rozpočtu. Definujte si poměr investice rozpočtu a prací pro značku versus pro výkon. Strategie může být dlouhodobá, když budujete stabilní firmu, nebo rychlodobá růstová, pokud chcete do firmy investora, nebo ji prodat. Rozpočet, cílová skupina a tým vám může určit, zda bude vaše strategie jednokanálová (například jen kampaně na Facebooku), SEO nebo vícekanálová (více médií najednou).
Tvorba globální strategie
Je váš web správně optimalizován pro organické vyhledávání?
Faktory, jako jsou názvy stránek s klíčovými slovy, soubory Sitemap XML a hustota klíčových slov, nemusí být tak okouzlující jako vytváření odkazů, ale hrají nesmírně důležitou roli v tom, že pomáhají Googlu zjistit, o čem váš web je. Pokud má váš web silné zpětné odkazy a obsah, který je relevantní pro jeho cílová klíčová slova, ale nedosahuje hodnocení, může to být způsobeno špatnou optimalizací na stránce.
Mezi důležité kroky, které je třeba podniknout, patří vytvoření souboru Sitemap ve formátu XML pro váš web, aby Google mohl najít a indexovat všechny jeho stránky, přidání kanonických značek, abyste se vyhnuli problémům s duplicitním obsahem, a procházení vašeho webu, abyste zajistili, že nebude zdržován chybami.
Algoritmus Google je navržen tak, aby odměňoval nejrelevantnější a nejužitečnější výsledky pro jakékoli klíčové slovo vyhledávání. Data ukazují, že stránky s nejvyšším hodnocením pro konkurenční klíčová slova mají obvykle více než 2 000 slov jedinečného obsahu.
Globální SEO odkazy
Když cílíte na jednoduchá klíčová slova s malou konkurencí, k umístění na první stránce často stačí dobrá optimalizace na stránce. Když zacílíte na konkurenční klíčová slova, budete potřebovat kombinaci skvělého obsahu a skvělých odkazů, abyste dosáhli umístění na první stránce.
Pokud vaše firma není na žebříčku, přestože má lepší obsah a optimalizaci na stránce než její konkurenti, pravděpodobně nemá dostatek odkazů. Algoritmus Google používá dva faktory k určení, zda je stránka nejlepším výsledkem pro jakékoli klíčové slovo vyhledávání:
Relevance, která se určuje pomocí tématu stránky (hustota klíčových slov, nadpisy, značky nadpisů a další faktory na stránce) a kotvícího textu příchozích odkazů.
Schválení, které se určuje pomocí signálů popularity, jako je počet příchozích odkazů, které směřují na stránku, a hodnota stránek, na kterých se tyto odkazy nacházejí (PageRank).
Čím více odkazů má váš web a čím vyšší je hodnota a relevance těchto odkazů, tím více bude Googlem považován za relevantní stránku. Stručně řečeno, více odkazů (a lepší odkazy) se rovná umístění na první stránce vašeho webu.
Překlady a Lokalizace
Musíte přeložit a upravit svůj obsah pro každý region, na který chcete cílit. Můžete to udělat najmutím překladatelů na webech, ale kvalita může být nízká. Měli byste zvážit získání editora, který zná místní trh, mluví místním jazykem a mluví anglicky a rozumí oboru, ve kterém pracujete. Tímto způsobem porozumí vašim cílům, vašemu původnímu obsahu a trhu, o který usilujete. Poslední věc, kterou chcete udělat, je přeložit 50 článků, abyste zjistili, že všechny byly nekvalitně přeložené a musíte to udělat znovu.
Výzkum klíčových slov
Populární klíčová slova v jednom jazyce nejsou vždy oblíbená v jiných jazycích.Google nepenalizuje za duplicitní obsah... zvláště když je v jiném jazyce. Pokud svůj obsah přeložíte, není to tak jednoduché, jako když jej zobrazíte na vstupních stránkách. Musíte Googlu sdělit, kterou verzi má pro jednotlivé země/jazyky zobrazit. K tomu byste měli použít hreflang.Po přeložení obsahu a nastavení značek hreflang budete chtít uživatele přesměrovat.
Pokud byste například navštívili tento web z Brazílie a váš prohlížeč nám sdělil, že vaším preferovaným jazykem je portugalština, automaticky vás přesměrujeme na portugalskou verzi webu. Pokud lidi nepřepošlete, zjistíte, že vyhledávačům trvá mnohem déle, než si uvědomí, že by měly místo anglické verze hodnotit sekce vašeho webu pro konkrétní jazyk a zemi.
Subdomény a podadresáře
Nejen, že je snazší subdoménu hodnotit, protože je považován za samostatný web, ale podle našich zkušeností se řadí rychleji. A pokud vám nevadí utrácet peníze navíc, dokonce byste měl zvážit registraci mezinárodní varianty každé domény a její přeposlání na příslušnou subdoménu.
Budování značky
Mezinárodní SEO není jen o zpětných odkazech nebo obsahu, ale také o budování značky. Budování značky neboli branding zahrnuje všechny aktivity, které firmě pomáhají k vytvoření úspěšné značky. Můžete zvážit platit lokální lidi, aby odpovídali na komentáře na vašem blogu, FB profilu, aby vás zastupovali na konferencích, webinářích nebo výstavách. Pokud hledáte partnera pro Spojené arabské emiráty, Polsko, Německo, Švýcarsko, Francii a Itálii a další země. Primedia vás dostane na mezinárodní trhy. Podpoříme Globální SEO. Pomůžeme najít zástupce pro zahraniční výstavy.
Globální SEO- optimalizace mezinárodních stránek pro zahraniční vyhledávače