Propagace, kampaně, reklama

PPC reklama kampaně

PPC je zkratka anglického Pay per Click, tedy platí se zde za proklik na vaši cílovou stránku. Platíte za každého člověka, kterého vaše reklama zaujme a kliknutím na reklamu se dostane na váš web. 

Reklama ve vyhledávání obvykle pro menší až střední eshop a web znamená stovky až tisíce klíčových slov a desítky reklamních textů. Abyste zajistili výkon a plnění stanovených cílů, je potřeba neustále reagovat na změny ve vyhledávání, optimalizovat cenu. 

Zvyšovat výkon testováním reklam, hledáním nových klíčových slov i zpřesňováním stávajících. Reagovat na sezónnost i aktualizovat reklamy podle stávající nabídky. Péče o reklamu je dlouhodobá, reklamu nelze nastavit a nechat být.

Shopping kampaně, nazývané také Produktové kampaně, umí Google a také Sklik. Jedná se o zobrazení základních informací o vašich produktech přímo ve výsledcích vyhledávání (název, obrázek, cena). Obrázky jsou pro uživatele internetu lákavější než text a když navíc hledají váš produkt, tak mu ho prostě pomocí Shopping kampaně naservírujte! Produktové kampaně jsou vhodné pro e-shopy.


  • Vedeme PPC reklamy na Sklik a Google ads
  • Zajistíme placené odkazy

Propagace, kampaně, reklama-Primedia.cz


Organická návštěvnost

Placené reklamy ve vyhledávání obsazují většinou první čtyři pozice, pak následují neplacené výsledky a i pod nimi se někdy zobrazí placené reklamy. Jak jsem zmínila výše, o umístění rozhoduje aukce. Výhodou placených reklam je, že se ve výsledcích objeví okamžitě poté, co spustíte kampaň, a ihned vám tak přináší návštěvnost.

Naopak u organických výsledků o umístění vašeho webu rozhoduje algoritmus vyhledávače. Aby se váš web objevil na prvních stránkách vyhledávání, může trvat několik dní či měsíců. Velkou roli zde totiž hraje dlouhodobý proces optimalizace webových stránek pro vybraná klíčová slova. Samozřejmě oproti placeným reklamám neplatíte za to, pokud uživatel na výsledek klikne.

U organických výsledků také máte větší záruku, že návštěvníik je skutečný zákazník, nikoli jen návštěvník ,který se náhodně dostal na web.









Propagace

Mimo reklamní systémy Google Ads a Sklik s námi můžete také inzerovat na sociálních sítích jako jsou Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok apod. či na zbožových srovnávačích. 

U obsahových kampaní se používají reklamní bannery, dynamické bannery, nebo kombinace bannerů a textů v případě responzivních obsahových reklam. Bannery se zobrazují v obsahové síti Google či Seznamnebo na jejich partnerských webech čí sociálních sítích. Můžete cílit na klíčová slova, témata, zájmy, pohlaví či konkrétní weby, které navštěvuje vaše cílová skupina. Obsahovou kampaň využijete zejména pro akvizici nových zákazníků.

Cílem propagace tzv. akvizičních kampaní je přitáhnout s pomocí bannerů uživatele na váš web a v tom nejlepším případě je proměnit v zákazníky. To ale není jen tak, a proto je potřeba stanovit si odpovídající cíle. Akviziční kampaně jsou vhodné zejména pro budování značky, uvedení nového produktu na trh nebo rozšíření povědomí o nové značce na trhu.

Videokampaně se používají pro inzerci v obsahové síti. Tento typ kampaně se hodí zejména pro posílení značky, zvýšení dosahu a k oslovení širokého okruhu uživatelů. Zde se využívá platební model CPT (cost per thousand) - cena za tisíc zobrazení nebo CPV (cost per view) - cena za zhlédnutí. Nejčastěji se s videoreklamami setkáte na YouTube, ale videoreklamy se zobrazují i na partnerských webech Googlu a Seznamu.