SEO Company Praha 1
PPC marketing reklama na google
PPC marketing reklama na google

Naše agentura je specialista na tvorbu reklamy a pro Google Ads-PPC marketing a optimalizace reklamní kampaně.


Google je zdarma

Pokud chcete získat organickou návštěvnost, SEO je řešení. SEO se nedá koupit a trvá déle, zato však přivede na váš web zákazníky, kteří si vaši firmu budou pamatovat. Narozdíl od placené reklamy SEO přivádí zákazníky na váš web dlouhodobě bez nutnosti placených kampaní. Základem SEO je optimalizace webových stránek a optimalizace faktorů mimo ní. Naše firma se postará jak o místní tak i mezinárodní SEO.

google ads reklama
google ads reklama

Google ads ve vyhledávací síti

Reklama ve vyhledávání Google

Reklama ve vyhledávání Google se objevuje na začátku stránky. Obsahují vždy nějaký druh titulku, text a odkaz, který můžete rozkliknout. To, aby byla umístěna hodně vysoko záleží na relevantnosti textů a obsahu na odkazující stránku. 

Lidé do vyhledávačů zadávají, co chtějí na Google najít, a inzerenti nabízejí ceny za to, že se jejich reklamy zobrazí na slova a sousloví, která lidé vyhledávají. Reklamy ve vyhledávání jsou perfektním způsobem, jak oslovit zákazníky, kteří již hledají výrazy relevantní pro váš web. Platíte za každý proklik PPC reklamy.


google ads bannery ppc
google ads bannery ppc

Když už se bavíme o obsahové síti, je také dobré zmínit Seznam Sklik a Facebook reklamy.

Google ads v obsahové síti

Bannerová reklama v Google AdWords se netýká vyhledávání Google (tam je možnost inzerovat pouze textovou formou), ale obsahové sítě. Obsahové kampaň zobrazuje naopak reklamy napříč internetem na jakékoliv stránce (nebo i v mobilní aplikaci, ve videu atd.), která poskytuje reklamní prostor společností Google. Reklama se může zobrazit jako grafický nebo textový banner.

Obsahová reklama funguje jinak: uživatel, na kterého cílí, nemusí nutně hledat firmu podobnou té vaší ani se zajímat o produkty a služby, které nabízíte. V reálném světě by se to dalo přirovnat k billboardům nebo k reklamám v časopisech. Lidé možná aktivně nehledají váš produkt či službu, zato si ale můžete vybrat, kam umístit svůj billboard nebo do jakých publikací vložit svou reklamu. 

Vaše bannery se budou zobrazovat na stránkách, jejichž obsah souvisí s klíčovými slovy, která do své reklamní kampaně zadáte. Ačkoliv je Google AdWords znám zejména jako PPC systém, v obsahové síti není platba za proklik jediným možným modelem platby. Zvolíme-li cílení na konkrétní webové stránky (viz výše), můžeme zvolit platbu za tisíc zobrazení (CPM). 

Grafické reklamy jsou interaktivní, zábavné a zajímavé. Tyto reklamy se skládají z obrázků nebo videí a zobrazují se na webových stránkách, které jsou relevantní pro vaši cílovou skupinu, a zobrazují se prostřednictvím horizontálního nebo vertikálního banneru. Uživatelé jednoduše kliknou na obrázek a dostanou se na vaši zamýšlenou vstupní stránku,

PPC reklama
PPC reklama

Google YouTube

Pokud chcete ovládnout trh s videem, začněte s YouTube vlastněným společností Google. Nejen, že vaše video bude dostupné milionům a milionům návštěvníků YouTube, ale bude také na předních místech, kde se bude zobrazovat ve výsledcích vyhledávání. I když se vám nepodaří dostat váš web na první stránku výsledků vyhledávání pomocí tradičního SEO, můžete se tam dostat pomocí videa! YouTube je jednou z nejlepších možností, jak vytvořit nákladově efektivní reklamní kampaň a zároveň oslovit široké publikum. S průměrnou mírou zhlédnutí 31 % jde o jednu z nejvyšších měr zhlédnutí na celém světě.

ppc reklama obchody google
ppc reklama obchody google

Reklamní kampaň v Google nákupy


Přilákejte více zákazníků a podpořte prodej tím, že svou online prezentaci posouváte o stupeň výš prostřednictvím reklam v Nákupech Google. Kampaň Nákupy je určena pouze e-shopům, umožňuje ve vyhledávači Google zobrazovat reklamy na konkrétní produkt. 

Reklamy obsahují obrázek, cenu a název inzerenta. Nákupní reklama Online uživatelé obecně investují do obrázků, zejména když hledají konkrétní produkty, protože jim to pomáhá okamžitě porozumět nabídce. Toto je příležitost, kterou nabízí reklama v Nákupech Google. 

Google poskytuje příležitost prezentovat vaše produkty v horní části stránek s výsledky vyhledávače, aby okamžitě nalákala potenciální zákazníky.Stanovení cíle je zásadní pro to, aby byla kampaň účinná. Naším jediným cílem je, aby to nebylo nic jiného než úspěch a rostoucí zdroj přínosů pro podnikání našeho klienta.

optimalizace a nastavení google my business profily a mapy
optimalizace a nastavení google my business profily a mapy

Google mapy a Google my business


Možná si říkáte, proč řešit nějaké mapy na Google? Přes vyhledávače k vám přeci nějací zákazníci chodí a na svém webu máte mapu i adresu. Není to tedy zbytečná práce? Chcete, aby se vaše místní firma zobrazila před výsledky organického vyhledávání? U některých klíčových slov to můžete díky adresáři míst Google získat. Ujistěte se, že si máte svůj zápis v adresáři míst Google správně. 

Pokud ne,  vyplníme váš profil, přidáme fotografie a videa a budeme podporovat recenze, aby se vaše firma dostala na první stránku s výsledky vyhledávání. S dobře vyplněným mapovým zápisem upoutáte pozornost potenciálních zákazníků mnohem snáz. Dalším důvodem, proč si zápis pořídit, je SEO - optimalizace pro vyhledávače. Hlavně ten od Google má firmy zkrátka rád a přidá vám pár plusů navíc, pokud se na jeho mapy zapíšete.

google reklamy
google reklamy

Google voice

Google Voice vám umožňuje vytvořit telefonní číslo, abyste mohli volat a přijímat telefonní hovory a textové zprávy. Své zprávy si můžete prohlížet v rozhraní podobném vašemu Gmailu. Je to dobrá alternativa, pokud nechcete u konkrétních kontaktů uvádět číslo své kanceláře nebo mobilního telefonu! Kliknutí na reklamu nepřivede uživatele na váš web, ale nabídne mu možnost rovnou zavolat. Toto je podstatný rozdíl oproti klasické textové reklamě s použitím rozšíření o volání.

Dalším skvělým trikem se službou Google Voice je, že si můžete nastavit číslo Google Voice speciálně pro sledování toho, jak efektivní je umístění vašeho telefonního čísla na vašem webu. Pokaždé, když vám někdo zavolá pomocí vašeho čísla Google Voice, můžete hovory započítat ve vašem účtu Google Voice. To vám umožní otestovat velikost, umístění a barvu telefonního čísla vašeho webu.

U některých společností může být použití tohoto typu reklamy kontraproduktivní. Řekněme v našem případě - pokud o nás uživatel slyší poprvé, nebude hned volat s objednávkou správy Google Ads kampaní; spíš se nejprve zorientuje, zjistí, co vše nabízíme, kolik to stojí atp.

PPC specialista
PPC specialista

Certifikovaný PPC specialista

Investice do reklamy s Google Profesionály se vyplatí

Všichni PPC specialisté pracující ve společnosti Primedia jsou certifikování společností Google. Specialisté, kteří mají zkušenosti s fungováním Google Ads, formulují ty správné plány, jak posílit vaši přítomnost na internetu a získat více potenciálních zákazníků. Naši odborníci znají všechny jemnosti Google Ads a využívají ty nejlepší příležitosti k podpoře vašeho podnikání.

Výjimečné výsledky

Naše důkladné znalosti v oblasti Google Ads nám pomáhají implementovat ty nejkreativnější možné strategie a zajistit, abyste nepřišli o dosažení nejlepších výsledků. Pro všechny vaše problémy související s Google Ads je naše PPC agentura tím nejvhodnějším řešením. 

Tvorba marketingové kampaně

Nabízíme nejlepší služby pro reklamy na Google.  Kombinujeme různé druhy reklam, nastavujeme a optimalizujeme profily.

  • Výzkum a výběr klíčových slov
  • Konkurenční výzkum
  • Tvorba textových a grafických reklam
  • Nápady na optimalizaci vstupních stránek
  • PPC kalkulace a řízení nákladů
  • PPC monitoring
  • Úprava a vylepšení reklamní kampaně
  • Sledování konverzí
  • Měsíční zpráva

PPC reklama | Specialista na Google ads | Primedia

Optimalizace SEO Webu Primedia 2021