SEO Company Praha 1

Chcete získat zpětné odkazy a vylepšit SEO? 

Pošlete nám nezávaznou poptávku.

KVALITNÍ LINKBUILDING ZAJISTÍ ZPĚTNÉ ZPĚTNÉ SEO ODKAZY  

Bezpečný nákup zpětných odkazů

kvalitní zpětné odkazy
kvalitní zpětné odkazy

BUDOVÁNÍ SEO ODKAZŮ S VYSOKOU AUTORITOU

Linkbuilding tedy tvorba zpětných odkazů hraje v SEO důležitou roli. Bez nich ztrácíte možnost obsadit lepší pozice ve vyhledávačích.


seo zpětné odkazy
seo zpětné odkazy

Kontrola zpětných odkazů a linkbuilding

Analýza odkazového profilu

Nejste si jisti kvalitou zpětných odkazů? Potřebujete nechat zkontrolovat nebo odstranit zpětné odkazy? Postihla vás penalizace? Obrat'te se na nás. Zjišťujeme, zda váš web nebyl v minulosti penalizován a zda nemá odkazy, které mu více škodí, než prospívají. Analýzou zpětných odkazů rovněž zjistíme odkazy vašich konkurentů abyste věděly co dělají dobře a co ne. Špatné odkazy dokážeme odstranit.

Vyhledání odkazových příležitostí

Zpětné odkazy mají za cíl přinést webovým stránkám mnoho benefitů. Správně vybudovaná síť zpětných odkazů je významnou podporou on-line marketingu. Hledáme tématicky vhodné webové stránky s vysokou autoritou, na kterých by bylo možné umístit odkaz na váš web.

Linkbuilding 

Vezmeme si na starost veškerou komunikaci s majiteli webů s cílem umístit na tyto autoritní weby váš odkaz. Zajistíme články, které odkazy obsahují, a po dohodě s majiteli webů tyto texty umístíme. Vybereme Vám domény na základě vašich požadavků a budgetu. Pro maximální výsledky tvoříme ještě tzv. odkazy druhé úrovně, tedy další odkazy na tyto články s odkazem na váš web. Původní odkaz je tak ještě více posílen.

 
linkbuilding kontrola odkazu

Cena za zpětné odkazy

Naše prémiové SEO zpětné odkazy je to nejlepší co můžete získat bez následků penalizace Googlem. Nabízíme multimediální odkazy, zpětné odkazy pod články, odkazy typu footers, sitewide, header odkazy na různých webových stránkách a s různým zaměřením. 


Cena za zpětné odkazy na mezinárodních doménách

Můžete nakoupit jednotlivé kvalitní zpětné odkazy bez rizika penaliace. Platit budete cenu za zpětný odkaz dle umístění a hodnoty domény. V nabídce máme různé domény, cz, de, com, fr a další.

Cena za 150 zpětných odkazů pro domény typu .com  je 1500 Kč.

Cena za 300 zpětných odkazů pro domény typu .com je 2500Kč.


PR texty na blogy nebo magazíny

PR texty vložení článku na 1 tématický magazín nebo PR web již od 500Kč.Máme databáze různých webů a zastupujeme i exkluzivní české a zahraniční weby s vysokou návštěvností.

Kvalitní SEO odkazy

  • Web 2.0 odkazy
  • Social bookmarking odkazy
  • Wiki profily
  • Odkazy se sociálních sítí

Registrace do katalogů

Nabízíme registrace do obecných a obchodních katalogů v ČR, SR i zahraničí. Ceny již od 1000Kč za 20 odkazů!


Získejte permanentní kvalitní zpětný odkaz
Získejte permanentní kvalitní zpětný odkaz

Permanentní zpětný odkaz

Jedná se o hypertextové odkazy, vytvářející zázemí pro úspěšný on-line marketing. Počet zpětných odkazů a především jejich kvalita pomáhá zviditelnit značku ve světě on-line podnikání. Odkazy zvyšují popularitu webových stránek a napomáhají vysokým číslům v organickém vyhledávání. 

Jaká je běžná cena za zpětný odkaz?

Cena za umístění jednoho PR článku včetně zpětného odkazu na navštěvovaném a dobře hodnoceném webu se pohybuje od 100 Kč/měsíc až do 25000 Kč/měsíc i více. Nízká cena odkazů Vás může zaujmout, ale nepřinese vám žádný užitek. pokud web není relevantní.

Zpětné odkazy nakupujte jen od kvalitních stránek

Mohlo by se vám stát, že vás Google bude za nevhodné odkazy penalizovat a místo toho abyste se posunuly ve vyhledávání směrem nahoru tak se vám stane pravý opak. Získejte proto vždy jen kvalitní zpětný SEO odkaz pro Google


Vše kolem linkbuildingu

1. Co jsou prémiové odkazy?

Prémiové zpětné odkazy na web

Zpětné odkazy profilu, zpětné odkazy související s Wiki, zpětné odkazy na sociální záložky, zpětné odkazy web 2.0 se službou copywritting. Až 500 trvalých zpětných odkazů dofollow! 


2. Jak získat kvalitní zpětné odkazy?

Pro získání zpětných odkazů existuje celá řada metod. Každá z nich je vhodná pro určitý druh podnikání a nabízí vlastní benefity. 

  • Prolinkování webových stránek - pokud vlastníte více webových stránek, nejsnadnější způsob, jak získat zpětné odkazy, je prolinkovat je mezi sebou.
  • Bartretová spolupráce - službu či produkt propaguje, případně prodává jiná webová stránka, jejíž odměnou jsou procenta z prodeje.
  • Influencer marketing - pro spolupráci jsou osloveni tzv. influenceři jako jsou například youtubeři či blogeři a další lidé, kteří svou tvorbou ovlivňují většinové mínění na internetu.
  • Broken linkbuilding - jedná se o metodu, kdy jsou nahrazeny cizí nefunkční odkazy.
  • PR články - reklamní články s odkazy na web inzerenta (například představení produktu, recenze a podobně).
  • Katalogy - brand lze registrovat/zviditelnit v oborově zaměřených katalozích.
  • Placené příspěvky v diskuzích - odkazy lze získat také prostřednictvím uměle vytvořených příspěvků v diskuzích.

Permanentní Web 2.0 Do follow jsou kvalitní zpětné odkazy pro hodnocení vyhledávání Google. V ceně získáte sdílení vlastních článkû s tvorbou 150 kvalitních zpětných odkazů. Texty článků mohou být v jakémkoli jazyce.

Text si bud' zhotovíte sami nebo ho napíšeme my na vámi vybraná klíčová slova. Se slevou lze dokoupit také analýzu klíčových slov, abychom se ujistili že vybraná klíčová slova jsou správná. 

Tyto zpětné odkazy SEO dofollow zvyšují hodnocení vašeho vyhledávače u Google!

1 odkaz v článku na 1 url. Zpětné odkazy jsou manuálně umístěny na blozích DA PA pro jakékoli odvětví, jazyk a obsah.

3. Proč je důležité mít zpětné odkazy?

 Zpětné odkazy jsou nejváženějším signálem relevantnosti v algoritmu Google. Jsou to databáze odkazů různých webových stránek, případně klíčových slov stahujících se k odkazu. Počet a kvalita zpětných odkazů je důležitý faktor pro SEO. Nemůžete dělat SEO bez budování nebo získávání relevantních zpětných odkazů vedoucích na vaše webové stránky.

Zpětné odkazy jsou pro vyhledávače referencí, která hovoří o kvalitě a oblíbenosti sledovaného webu. Zpětné odkazy jsou nezbytné pro viditelnost webu ve vyhledávačích a pochopitelně představují významný prvek optimalizace pro vyhledávače - SEO.


Co je to odkazový profil?

Je to souhrn všech zpětných odkazů. Měl by být dostatečně kvalitní,  a vytvořený skrze relevantní a důvěryhodné webové stránky a další platformy. Zpětné odkazy lze v rámci odkazového profilu roztřídit do několika kategorií.

  • Interní odkazy - prvním bodem jsou interní odkazy, které jsou prolinkováním jednotlivých stránek v rámci jednoho webu.
  • Sociální sítě - v současné době, kdy sociální sítě zažívají boom, je výhodné zařadit je do portfolia zpětných odkazů.
  • PR texty - dalším významným bodem jsou PR články a další texty.
  • Multimediální odkazy - sem spadá například bannerová reklama, ale také zajímavá videa a obrázky, které zaujmou a přivedou na web nové uživatele.
  • Sitewide odkazy - placené odkazy na celé webové stránce.

Při začátku spolupráce s novým klientem, který má již funkční web, nejdříve analyzujeme aktuální stav odkazového profilu a stanovíme postup, kterým navážeme na dosud vytvořené odkazy. V případě budování zcela nového odkazového profilu vytvoříme strategii, skrze kterou dosáhne webová stránka co nejrychleji požadovaných výsledků.

Optimalizace SEO Webu Primedia 2021