SEO Company Praha 1

Reklamní služby pro Prahu, Brno i Liberec. Lokální SEo služby a propagace produktu a služeb.

 LOKÁLNÍ SEO

Lokální SEO- propagace produktů a služeb v místě sídla firmy

Lokální SEO plán poskytne prostor pro změny, které mohou lépe zlepšit celkovou efektivitu kampaně. Díky lokálním SEO službám budete více vidět. Nabízíme velmi účinou a levnou propagaci a reklamu produktů a služeb nejen pro firmy z Prahy, Brna a Liberce, ale kompletně z celé ČR.Na rozdíl od "běžné" optimalizace pro vyhledávače se lokální SEO liší záznamem v aplikaci Google My Business a odlišnou strukturou výsledků vyhledávání. Při místním vyhledávání vypadají výsledky jinak. Zde se na začátku zobrazují takzvané lokální tedy místní firmy.

Cílem je tedy optimalizovat webové stránky do té míry, aby se dobře zobrazovaly v organických výsledcích vyhledávání, a zároveň optimalizovat záznam firmy v Google My Business, aby se objevil v lokálním výběru. Pomocí lokálního SEO optimalizujeme stránky, které se mají zobrazovat lidem v určité oblasti. Vzhledem k tomu, že se Google pokouší ukázat nejlepší možné výsledky v určité oblasti, faktory o poloze budou klíčové.

SEO BRNO

Hledáte nové zákazníky v Praze, Brně nebo někde jinde? 

Využijte reklamní služby bez placení reklamy. Pokud chcete, aby byla vaše firma na vrcholu místního vyhledávání, musíte překonat konkurenci a přitáhnout pozornost místních spotřebitelů. SEO služby Vám mohou pomoci. Jakmile Google začne spojovat vaši firmu s místní oblastí a místními spotřebiteli, bude vaše firma těžit z lepšího hodnocení a lepší viditelnosti vašeho místního profilu.

Národní SEO služby pokrývají celou českou republiku

Pokud budete poskytovat produkty nebo služby na celostátní úrovni a chcete zvýšit povědomí o značce, prodeje a příjmy z celé České republiky včetně Prahy. Národní SEO je dlouhodobá investice, která může oddělit vaše podnikání od konkurence. Se správnými komponentami geotagging, schématem, kvalitním obsahem, klíčovými slovy a termíny se váš web zobrazí nejen po celé zemi, ale i na mezinárodní úrovni. Tomu se říká mezinárodní SEO.

SEO expert Liberec
SEO expert Liberec

SEO Liberec

Jako příklad uvedeme doručení pizzy Liberec vs Jablonec nad Nisou. Představte si, že jste v centru Liberce a dostanete chuť na pizzu. Zadáte do vyhledávače dotaz "doručení pizza" a získáte seznam pizzerií, které jsou ve vašem okolí. Večer sedíte doma v Jablonci nad Nisou, dostanete opět chuť na pizzu. Zadáte do vyhledávače stejný vyhledávací dotaz jako v kanceláři, ale dostanete úplně jiné výsledky vyhledávání. Přesně takto pracuje lokální algoritmus v SEO!

Otázky a odpovědi

1. Na co se zaměřujeme v lokální SEO kampani?

Pokročilý výzkum klíčových slov

Mapování klíčových slov a strategie

Zaměření se na Obsah na webu

SEO optimalizace

Optimalizace Google Maps

Kontrola a tvorba odkazů v katalozích

Přezkoumání strategie.........

2. Lze k lokálnímu SEO objednat i další služby?

Zcela určitě můžete objednat naše marketingové a reklamní služby.
Pomůžeme vám být na internetu vidět a to nejen v Praze, Brně a Liberci, ale po celé ČR. Digitální marketingové služby pro nás neznamenají jen online marketing kde platíte za reklamy na Googlu, ale komplexní péči o vaši online identitu a získávání skutečných zákazníků z organické návštěvnosti. Pomůžeme Vám například se:

  • Založením sociálních sítí
  • Kontrolou nastavení a Správu sociálních sítí
  • Zřídíme Zpětné Odkazy, Blogy, články, překlady webu a popisy webu
  • Napíšeme vám texty, které budou mluvit vaším jazykem, za vaši značku.
  • Navrhneme PPC kampaně , dále nabízíme jejich správu, které vám zajistí rychlý přísun zákazníků. Jsme certifikovaní partneři Google a Sklik.


3. Proč je lokání SEO důležité? 

Lokální SEO je speciální forma optimalizace pro vyhledávače, která je obzvláště důležitá pro místní firmy. Lokální SEO se zaměřuje na poskytování výsledků vyhledávání, které jsou závislé nebo relevantní k pozici (lokalitě) hledajícího uživatele. Díky aktualizacím algoritmů v posledních několika letech je jeden z nejdůležitějších hodnotících faktorů fyzická adresa ve vyhledávaném městě nebo regionu. Pokud v daném městě nemáte fyzickou prodejnu, je prakticky nemožné se objevit v rozšířených zobrazení map v SERPu. Mít záznam v Google My Business je tedy pro vaši místní firmu nesmírně důležité. 


Pro místní podniky jsou důležité i různé databáze místních firem. Jednak poskytují zpětné odkazy na vaše webové stránky. A jednak budují tyto rejstříky důvěru, protože Google ví, že se jedná o skutečnou, existující firmu. Po optimalizaci webových stránek a záznamu v Google My Business byste měli pravidelně sledovat hodnocení. K tomuto účelu můžete použít bezplatné nástroje společnosti Google. Dobré jsou Google Search Console a statistiky v položce Google My Business. Zajistíme komplexní reklamní služby včetně zařazení do databází firem.

On-page faktory u lokálního SEO

V následujícím odstavci vysvětlíme příslušné on-page faktory a na co se zaměřit při optimalizaci svých webových stránek:tak, aby propagace vašich produktů a služeb byla efektivní:

Struktura stránky: Ke každé stránce by má být přiřazeno nějaké klíčové slovo nebo fráze

URL: Adresa URL stránky by měla být co nejkratší a zároveň ideálně obsahovat jedno klíčové slovo.

Titulek: by měl přimět uživatele, aby na stránku klikli a měl by obsahovat klíčové slovo.

Meta description: Meta popisek není přímým faktorem hodnocení.

Rubriky: Struktura nadpisů není u většiny společností, které si své webové stránky navrhují samy, tak docela správná. Správná struktura nadpisů se skládá z nadpisu h1, několika nadpisů h2, z nichž každý je podřízen několika nadpisům h3. V ideálním případě by nadpis h1 měl obsahovat také klíčové slovo, jeho synonymum nebo příbuzné slovo. U nadpisů h2 byste měli klíčové slovo použít také jednou nebo dvakrát.

Délka textu: Odpovídajícího počtu slov lze dosáhnout pomocí textů, informačních rámečků, často kladených otázek atd.

Rychlost načítání: Rychlost načítání je také důležitým faktorem hodnocení. Dlouhá doba načítání vede k tomu, že uživatelé po krátké době stránku opustí. Google pak stránku "potrestá" nižším hodnocením. Rychlost načítání lze upravit například optimalizačními opatřeními, jako je zmenšení velikosti obrázků.

NAP v zápatí: NAP znamená "Name Address Phone". V zápatí webových stránek by měl být uveden název vaší společnosti, adresa a telefonní číslo. Tímto způsobem může společnost Google lépe propojit vaši firmu s výpisy firem v oboru a výpisem v Google My Business. Použití NAP v zápatí navíc zvyšuje místní význam.

Popis cesty: Na kontaktní stránce by měl být uveden popis cesty k vám z nějakého centrálního bodu, např. z dálničního sjezdu či nádraží. To dodává webu ještě větší místní význam.

Primedia sr.o.- Reklamní a SEO služby pro Prahu, Brno i Liberec. Lokální propagace produktu a služeb.

Optimalizace SEO Webu Primedia 2021